GENERATIEWIJSHEID
VOOR WIE?
1. Wanneer je merkt dat:
- de jonge generatie snel vertrekt (uit eigen beweging, om onduidelijk redenen of omdat ze weggekocht worden) of;
- er een lagere betrokkenheid van werknemers in alle generaties is of;
- bij jullie veel burn-outklachten zijn
en je daaraan iets wilt doen.
2. Wanneer je gebruik wilt maken van de frisse blik van (jonge) professionals, maar niet precies weet hoe.
3. Wanneer je marktleider wil worden of blijven.
WAAROM?
De samenleving steekt nu anders in elkaar dan 10, 20 of 30 jaar geleden.
๐ Organisaties en bedrijven zijn te complex geworden om nog op verouderde manieren te werken.
WAT?
โฟIedere generatie draagt kennis met zich mee die ingezet kan worden om te werken op een manier die bij déze tijd past. Dat is hun updatekracht.
Jullie leren die optimaal te benutten en 'van binnenuit' te veranderen.
Geen poespas, maar concreet aan de slag.
DOEL
- De jonge generatie behouden.
- Hogere betrokkenheid van álle generaties.
- Als organisatie flexibel en wendbaar zijn.
Wil je weten hoe dit voor jullie werkt?